خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با «بسیج»:

حل مسئله بدحجابی نیازمند همکاری تمام دست اندرکاران در عرصه‌های فرهنگی است 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملایر گفت: برخورد قهری و خشونت با مسئله بد حجابی پاسخگو نیست و این مسئله نیازمند همیاری و همکاری تمام دست اندرکاران در عرصه‌های فرهنگی است تا با همفکری راهکارهای عملی برای حل آن ارائه دهند.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

حل مسئله بدحجابی نیازمند همکاری تمام دست اندرکاران در عرصه‌های فرهنگی است حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: 21 تیرماه 1314 مصادف است با روزی که هزاران انسان بی‌گناه به جرم حمایت از حجاب زنان و نوامیس به میدان آمدند و مسجد گوهر شاد قتلگاه آن انسان‌های غیور شد.

وی گفت: کشوری که حدود 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده با کمال تاسف در معرفی حجاب و عفاف موفق عمل نکرده، حتی بسیاری از خانواده‌های مذهبی و به ظاهر متدین آنقدر که به نماز پایبند هستند و به روزه اهمیت می‌دهند در حوزه حجاب موفق عمل نکرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: نتوانسته‌ایم به فرزندان خود یاد دهیم که حجاب نشانه عقب‌ماندگی نیست، بلکه قلعه محکمی برای حفاظت از گوهر ارزشمند زن مسلمان است.

وی افزود: بی‌حجابی دهن کجی به اسلام، پیغمبر(ص)، ائمه معصومین(ع) و بی‌حرمتی به حضرت ولی عصر (عج) است؛ و ممکن است این بی‌حرمتی موجب نزول بلا و عذاب شود، اگرچه خداوند به خاطر وجود امام زمان(عج) بسیاری از عذاب‌ها را از ما دفع کرده است، اما لطف و عنایت پروردگار نیز حدی دارد.

شیرزادی خاطرنشان کرد: علت اصلی حضور زنان و دختران جوان با پوشش‌های ناهنجار در سطح جامعه، عناد و دشمنی با دین نیست، بلکه غفلت و نا آگاهی است که نتیجه کم کاری دولت و همه افراد جامعه است که در راستای حفظ و حراست از دین و ترویج ارزش‌های آن از جمله حجاب به وظیفه دینی خود عمل نکرده‌ایم.

وی گفت: برخورد قهری و خشونت با مسئله بد حجابی پاسخگو نیست و این مسئله نیازمند همیاری و همکاری تمام دست اندرکاران در عرصه‌های فرهنگی است تا با همفکری راهکارهای عملی برای حل آن ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات